Praktik, lördag och party!

Hallå där!

Underbart med lördag och ytterligare en solig dag idag! Dock har jag praktik, slutar fyra.. Har även praktik imorgon, delad tur, men det får funka. Tänka sig att jag orkade upp idag trots party igår, kommer nog vara ganska trött imorgon när jag ska upp tidigt igen. Blir ju festligheter ikväll också så jag kommer vara helt död haha. Men fan, ingenting är omöjligt! Har inte varit trött idag i alla fall :D

Slutar om inte alltför lång tid nu och sen blir det hem för käk och fix, innan partaj ikväll. Intensiv helg! Ni får ha en härlig lördag, puss och kram! <3

Btw; träffade ju Jockiboii igår också på festen, haha, fattar inte att han kom dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0