Påsklov!

Hallå där!

Idag är det skärtorsdagen och det innebär sista dagen att praktisera innan lov. Sååå, nu är det äntligen påsklov och det ska bli så jäkla skönt! Det kunde inte ha börjat bättre när det var så underbart vårväder idag alltså. Har haft för mig lite saker idag efter praktiken, bland annat målat påskbbrev, haha, man blir då aldrig för liten för det! Det var sjukt god påsklunch-buffé idag på jobbet också och så har jag påskpyntat och lite annat, här kör man all in på påsken vettu! ;)

Nu myser jag hos min bestie Jenny och kollar på Sex and the city som går på tvn ikväll. Tidigare kollade vi Harry Potter också, hihi.

Vi hörs säkert mer imorgon, annars får ni ha en riktig Glad Påsk! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0