Its' friday!

Hej bloggen!

Har haft en bra vecka med inte alltför mycket plugg för en gångs skull. Det har varit väldigt fint väder också, så har änna känt lite vårkänslor, hihi. Har såklart varit ute ganska mycket då också. Broder och hans familj har vart här, har träffat Josse, träffat Eve, haft solosång, vart på Överby och lite annat.

Och vilken skön känsla när det var fredag idag! Sovmorgon till kvart över tolv, och när jag vaknade sken solen, kunde inte bli mycket bättre i det läget =) Kvällen har spenderats hos Maria gos, och imorgon ska jag troligtvis till Överby igen för att fixa med min mobil.


Hoppas ni har en bra fredag! Puss ♥

Bjuder på lite bilder som jag tog innan iPhonen blev snodd, i januari nån gång!


Lilla söta Ellie


Min snygging


Söta Ida på bio


Gottiii någon kväll med my girls


Haha, Fatlume sover i skolan, puttinuttiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0