Mobilblogg - tjeeenare

Hej!

Längesen jag skrev här nu. Har verkligen knappast vart inne på datorn på lovet, orkar fan inte det längre haha. Gör annat istället.
Har i alla fall haft ett så sjukt bra och underbart lov med mycket olika folk, mysigt julfirande, grym nyår och annat kul. Vill bara spola tillbaka tiden. Orkar inte med att skolan börjar imorgon igen.. Men det är bara att kämpa!
Nu är jag i alla fall hos Evelina och ska snart hem för käk. Igår blev det 20-årsfirande för min syster. Grattis igen! <3

Vi hörs nog mer i veckan. Lägger nog upp lite bilder från lovet då, kanske. Nu ska jag i alla fall njuta av sista lovdagen, vi hade nämligen studiedag idag! Puss och kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0