Måndag, ny vecka!

Tjeeenare!

Idag har dagen bestått av en lektion i skolan, sen lite träning, lite fix, och så hade jag duettuppträdande med söta Julia ikväll också. Det gick verkligen bra och det var lika roligt som vanligt! Nu är jag hos min syster och grejar lite.

Hade en bra helg i alla fall, fredagen var det ju bio, och i lördags var det festligheter som gällde. Igår tog jag det mest lugnt och träffade min Jenny en stund.

Imorgon är det ju Semledagen, Fettisdagen, så semlekäk står på schemat, godaste!! Det är ju fan Pannkaksdagen imorgon också haha, vafan har de satt in den samma dag som fettisdagen för? Lite dumt tycker jag..

Hoppas ni haft en bra start på veckan i alla fall! Puss och kraaam


Haha, en spinningbild på mig från 24-timmar. Så jäkla kul var det, som alltid!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

TA DEL AV MINA 13.000 UNIKA LÄSARE!
Nu drar jag igång en ny omgång av Helgens blogg! Anmäl dig i inlägget jag länkar här under för att få en bild i min meny under en hel vecka.

http://mooollys.se/2013/february/helgens-blogg-2.html#comment

Lycka till! :)

2013-02-12 @ 00:06:53
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0