Fredag och helg!

Hej bloggen!

Har vart lite oflyt här det senaste, men jag skriver när jag hinner och känner för det. Har vart mycket i skolan nu innan vi går ut på praktik nästa vecka, men nu är det ÄNTLIGEN fredag och HELG! Skönt det. Hade förövrigt svenskaprov idag, sen en lektion till, slutade halv tolv som vanligt på fredagar, därefter solosång och efter det följde jag med papi och handlade och efter DET, hälsade jag på min praktikplats. Full rulle!

Snart ska jag fixa mig lite, för runt fem-tiden bär det av mot Sexparty! Hell yeah. Ska bli roligt detta! :D

Annars då, förra fredagen efter skolan käkade jag godaste buffén på Ät&Bar med Emma och Mika och på kvällen blev det mys med min saknade Maria. Det var även första sånglektionen för säsongen. Lördag och söndag berättade jag ju om och denna veckan har mest bestått av plugg. Har haft några inlämningsuppgifter och prov, så har haft fullt upp med det. Nu blir det paus från plugget ett tag i alla fall! Fyra veckors praktik väntar.


Plockade plommon med Jenny en dag, GODAST är det!


Fin klänning


Peace!


Uppochner, Emmis och jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0