Valborg osv!

Nemen hej bloggen! :D

Det var lite mer än en vecka sedan jag bloggade, fan, haha. Som ni vet kommer jag skriva massor om vad jag gjort nu. Men denna gången kommer jag dela upp det i flera olika inlägg hade jag tänkt, så allt inte kommer i samma.

Kan börja med att berätta vad jag gjorde förra söndagen: Gjorde i alla fall våfflor kommer jag ihåg, haha, till min lilla pappa som hade cyklat något långt lopp. Sen träffade jag Maria på dagen för en promenad runt Spikön och på kvällen kollade vi BB med Eve också. Helt spontant drog jag och Maria sedan till Oskar där det var lite party och vi landade båda hemma hos Maria runt fem skulle jag tro, haha, go kväll!
Sedan var det ju då måndag och vi var lediga. Drog då en snabbis till Överby med mamma och köpte en t-shirt jag velat ha ett tag. Sen eftersom det var Valborg, så blev det grillkväll hos Evelina på kvällen med en massa goingar. Guud vilken bra kväll det blev. Vi hade en massa god mat - grillat kött, potatisgratäng och bearnaisesås, efterrätt - marrängswiss, och annat gott, saknar den kvällen redan haha. Bra väder var det också! Kom hem ganska sent men vi var ju lediga dagen efter igen - underbart!
På tisdagen, första maj då, så var det så sjukt underbart väder alltså! Jag gick runt i shorts och t-shirt ute och det var jättevarmt och soligt. Grillade såklart här hemma, var ute och sprang och fixade med en massa andra grejer, minns inte allt.

Det var om vad jag gjorde på min lediga helg. Den var riktigt grym! Berättar om resten av veckan i ett annat inlägg =)

Här är lite bilder från Valborg:


Fina tjejer grillar


Fuck yeah, bästa elgrillen!


Hahaha, omg Eve


Bra Mikaela


Jennys fina tunga




Bästa tjejerna ♥


Fina Mikaela!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0