Nationellt prov och lite annat

Hej!

Skriver om resten av förra veckan sen hade jag tänkt. Skriver först vad jag gjort idag och igår.

Igår hade vi sovmorgon, alltid lika skönt på en måndag! Sen efter skolan var det nästan solo med en gång och sedan gjorde min syster god mat till oss. Efter det blev det fix med en del andra grejer. Mot kvällen gick jag en långpromenad med Evelina, bästa vännen. Sedan såklart BB tittande =)

Idag har det vart skola, och dagen började med ett nationellt prov i franska. Inte lätta grejer kan jag säga, tror inte det gick något vidare. Men jag gjorde mitt bästa i alla fall! Sen har det varit en ganska go dag i skolan, slutade dock senare än vanligt för att jag gjorde HLR i skolan, men nu är det gjort. Efter skolan käka jag och sen drog jag till Överby med Rebecca för att hon skulle byta lite grejer och sånt där. Fick skjuts hem av Martina så det var gött att slippa buss, hehe. Nu har jag gjort matte och ska dra ut en sväng med Eve. Måste till Jätten och köpa mat tills imorrn, för då blir det - Vårruset! Hell yeah, ska bli roligt faktiskt! Skriver mer om det imorgon =)

Vi hörs nog senare om jag inte är fullt upptagen med min psykologiuppgift. Puss! ♥

Bilder från O'Learys med Daniella förra lördagen:


Lite lyxigt när dom kommer in med popcorn till försnacks!


Finaste vännen!


Så sjukt god mat har dom där! Riktigt fräsh hamburgare kan jag säga ;)


Sedan blev det mys hemma hos Danni med Ben&Jerry's framför The Notebook, som jag inte hade sett än. Sjukt, men fan vad fin och bra film!


Måste bara säga att fan vad god denna smaken var, Nordic Water Peace! Jag tar alltid half baked eller chocolate fudge brownie annars men ville testa någon ny, och det gjorde jag fan rätt i, haha! Kanske nya favoriten? Får se efter några gånger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0