Barncancerfonden

Fem tjejer från Östersund har förlorat sin bästa vän i cancer. Denna video nedan berörde mig så in i helvete. Jag kunde inte sluta gråta när jag såg den, så otroligt rörande! Därför, stödjer jag de genom deras resa, Juliaresan, som de ska göra, genom att själv skänka pengar. De ska alltså resa från Östersund till Öland i sommar och samla in pengar. Jag önskar ett stort lycka till till dessa tjejer! ♥

Fuck Cancer!

Här är den fina videon:


För att skänka pengar till detta projekt, komma till barncancerfonden och läsa mer om Juliaresan, klicka här!

För att komma till dessa tjejers hemsida, där det står mer om den hemska händelsen och resan, klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0