Torsdag

Gissa vad jag sitter o kollar på nu? Ingen skräll direkt haha, BB såklart.

Fyfan vad underbart vädret har varit idag alltså! Man blir så mycket piggare och gladare alltså. Var ute och sprang en sväng, sen fixade jag lite grejer och sen till Jätten med Jenny som åker till Stockholm över helgen. Bästa bruttan! Efter Jätten pluggade jag lite och efter BB blir det sängen. Har inte sovmorgon imorgon som jag haft de flesta andra morgnarna, men det är bara att ta sig upp! Bowling står på schemat på idrotten imorgon i alla fall, så det blir kul. Är förkyld nu också, hoppas verkligen inte jag blir sämre. Händer en del denna helgen och självklart ska man börja bli dålig då. Jaja, hoppas som sagt det blir bättre!

Godnatt så länge!


Åt ananas häromdagen, riktigt gott och fräscht, men man får dock världens sveda när man har ätit för mycket av det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0