Solig dag

Hallå hallå! Haade en go kväll på gymmet igår. Drog dit med Eve och träffade även Hanna och Vilma där, så blev att man var där länge. Idag hade jag sovmorgon och bara en lektion, riktigt skönt, och det har varit så underbart väder också så efter skolan fixa jag en grej på stan, sen hem för att sola lite lätt. Inte i bikini alltså. Sen drog jag vidare till stan med Jenny. Vi köpte med oss dricka och satte oss på bryggan. Perfekt i detta vädret, kändes verkligen som vår, till och med sommar faktiskt. Sen gick vi i stan och kollade lite och på vägen hem mötte vi Eve. Jag tog sedan en promenad med Eve, riktigt gött, och nu ikväll har jag umgåtts med Jenny igen, riktigt go dag med dom bästa vännerna man kan få! Love u girls! Har verkligen varit ute hela dagen, man får ju passa på! Nu blir det fan snart sängen för mig. Har studiedag imorgon så har ingen brådska direkt men. Godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0