Plugg och sååååååå

Söta flickz i zkolan idAAg! xD :P ;PpPpppP Hallå blogga! Det har vart väldigt lugna dagar i skolan hittills, men det kommer ändras framöver. I tisdags var det ju i alla fall badhuset och det var faktiskt riktigt kul! Sen blev det semla i skolan och bara en lektion till, så slutade vi två. När jag kom hem tog jag mig en springtur i det fina vädret och sen fick jag plugga, eftersom jag har prov imorgon. Igår slutade vi också två, och direkt efter skolan drog jag, Lisa, Danni och Eve till gymmet. Hanna var även där och det blev ett ganska hårt pass, härligt det! När jag kom hem blev det mat och plugg igen och sen kom min kära moster hit och underhöll mig lite. Senare på kvällen blev det, självklart, Big Brother, och innan det, Sveriges Mästerkock. Idag hade vi sovmorgon till kvart över tio, behövde verkligen det. Vi hade bara matte och sen mer än 2 timmars håltimma så jag och Emma drog till hennes farmor och käkade, grymt god mat! Sen drog vi till psykologilektionen och jag fick världens lust att gå hem när vi slutade, för att det var så fint väder, så det gjorde jag! Nu har jag druckit smoothie och ska senare plugga, som min vecka har bestått av typ. Hinner varken med kören eller fotbollsträning idag för det, eftersom det är så mycket att plugga. Synd, men vad gör man?! Ha en bra torsdag. Fredag imorgon, GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0