Sveriges Nationaldag!

Hello!

Idag är det ju Sveriges nationaldag, så Grattis bästa Sverige! ♥

Har ni firat denna dag på nåt speciellt sätt? Jag har inte gjort något speciellt förutom att jag ätit färska jordgubbar och kollat på Nationaldagsfirandet på Skansen på tvn förut. Det är väl det jag gjort som förknippas med Sverige, haha. Annars har jag sovit ut idag eftersom vi var lediga och träffat min saknade vän Maria. Det har ju varit ganska fint väder idag också så har ätit grillat här hemma och varit ute mest. Härlig dag!

Imorgon har jag sovmorgon igen, lektion, lunch, håltimma och en lektion till. Jobbigt med så lång håltimma, men får väl hitta på något roligt. Måste till stan efter skolan i alla fall och fixa lite grejer inför min systers student.

Hoppas ni haft en skön ledig dag. Puss! ♥


Glömde ta kort på jordgubbarna, haha, så fick bli en bild från i måndags med Danni







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0