Härliga sommar!

Hejhej!

Nu är jag hemma från kusten, kom hem igår kväll någon gång. Hörde att det hade åskat och regnat som fan här, på kusten var det helt klarblå himmel och sol så jag låg och solade hela dagen, hur gött?! Badade också såklart. På kvällen mötte jag upp Jenny i det fina vädret. Det blev ju jättebra väder sen på kvällen här i Trollhättan. Vi kollade bland annat på en A-lagsmatch också, härligt och se lite fotboll! Sen mötte vi upp Eve också så drog vi hem till mig. Mina bästa flickor ♥

Idag har det också vart hyffsat väder, jättebra imorses i alla fall. Runt ett drog jag och Maria till stan för att sätta oss vid bryggan. Vi köpte med oss skitbilliga och goda jordgubbar som vi satt och åt i solen sen, mysigt! Efter det träffade jag även min saknade Emma som jag strosade runt i stan med.

Nu har jag precis ätit, ska snart hem till Rebecca. Ha det gött!


Brände mig lite igår..


Let's go to the beach, beach, let's go get away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0