Slussarna

Hallå hallå!

Det blev sjukt härligt väder igår på kvällen så efter att jag hade ätit grillad mat och jordgubbar med grädde hemma drog jag en sväng till Strandgatan med Jenny, riktigt gött! Satt där i flera timmar, hade sjukt mycket att prata om.

Idag har jag börjat jobba. Jag ska jobba måndag till fredag i fyra veckor, dock bara i fyra timmar, så det är helt okej. Jag jobbar på ett äldreboende som jag varit på praktik på förut. För övrigt idag har det varit väldigt bra väder, så efter jobbet drog jag med mamma och pappa till slusscaféet och käka god mat, och till sist en riktigt god glass såklart och kollade runt lite. Härligt! Och ikväll ska jag träffa Linnea Andersson som jag inte träffat på, aa jag vet inte hur länge.. Ska bli mysigt!


Work!



Jag tog en glass med pepparkakssmak, aldrig smakat förut men den var fan as god. Rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0