Grebbestad

Kom hem nio ikväll efter en riktigt härlig dag i Grebbestad, där jag mötte upp Linnea som har stuga där. Åkte dit direkt efter jobbet. Det var så bra väder där idag också, sol och knappt nåt moln på himlen, så himla gött eftersom man knappt fått nån sol här hemma. Har ätit massa god mat, glass, gånt runt i affärer osv. En riktigt härlig sommardag helt enkelt! Dock är jag och Linnea som småbarn när vi äter glassar så hela jag blev nedkladdad av min chokladsås och Linnea tappade sin glass, lyckat.. Kommer nog bilder!

Nu ska jag duscha och sen blir det sängen. Imorrn blir det jobb igen och efter det drar jag till Göteborg för att kolla Gothia Cup med Josse K. GÖTT!


Hos Virre en kväll. Bästa Ceasar slickar på min kind haha


Så söööt


Tjena!


Plockade lite blommor med min söta mamma en dag


Fail bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0