Fallens dagar!

Heeeej!

Har vart full rulle hela helgen. Det har ju varit Fallens dagar här i Trollhättan så jag har varit i stan och strosat runt hela helgen.

Först i torsdags drog jag till Göteborg efter jobbet med Josse för att kolla Gothia Cup. Träffade några jag kände, kollade fotboll och åt god mat!
I fredags började fallens som mest så var på förfest hos Ida först innan vi drog och kollade på Loreen. Riktigt grym var hon, så himla bra live, och sjukt mycket folk var det! Efter det drog vi till Ida igen och sen till stan igen. Man träffar ju så mycket folk man känner så man kan gå där i timmar. Sov hos Josse den natten också.
I lördags blev det lite fix hemma osv innan jag drog till Josse på kvällen. Vi käkade på O'Learys (så god mat!) och sen blev det Timbuktu. ÅÅH, vad bra han är!!! Blev riktigt sent den kvällen, kom hem runt fyra eller nåt.
Så då var jag trött igår, söndag, så tog det ganska lugnt. Blev en sväng till stan på dagen med Linnea och fler för att käka langos och kolla lite. Hade aldrig smakat langos men det var fan jävligt gott! Sen drog jag hem ett tag och återigen till stan med Josse för att se Robert Wells spela och avslutningen med fyrverkerierna. Grymma raketer var det, som alltid!

Blev så sent inatt också så är riktigt trött idag, men jag har i alla fall jobbat och efter jobbet blev det stan med Emma. Blev käk och kik i affärer, fick köpt mig en ny ring!

Imorgon blir det upp tidigt för jobb och direkt efter jobbet drar jag till Götet igen med Linnea för lite shopping och annat. Ha det gött så längee, pussss!

Lite bilder från Grebbestad i onsdags:


Det var sjukt bra väder!


Linnea sötnos!


Min rinniga glass, ni skulle sett innan..


Stackars Linnea haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0