Efterlängtad helg

Hello!

Äntligen fredag, eller egentligen lördag nu eftersom klockan är över tolv, men det känns underbart i alla fall. Efter en trött vecka för mig tar jag nu helg och ska sova uuut. Men det får jag inte göra imorgon riktigt, för då ska jag och Jenny åka till Smögen, men det är det värt! Får sova på söndag istället. Annars har jag jobbat idag, och efter jobbet tjötade jag och chillade med Sofia, Daniel och Martina lite grann. Kvällen har spenderats här hemma med film och mys med världens bästa Emma, med hela huset för oss själva, skönt det.

Btw, igår kväll gick jag och Hampus och plockade maaassor med vinbär, haha, en hel bunke full. Tro fan vi åt tills vi spydde! Efter det blev det även lite filmkik, Unfaithful. En av mina favoritfilmer!

Vi hinner nog inte höras imorgon innan jag åker till Smögen så vi hörs imorrn kväll eller söndag antar jag. Godnatt! ♥

Eftersom jag inte bloggar från min dator laddar jag upp lite bra quotes:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0