BATMAN!

Var nyss på bio med Jenny och såg världen bästa film - Batman - The Dark Knight Rises. Jag förväntade mig att den skulle vara grym, men inte såhär jävla grym?!?! Haha okej, låter överdriven men är ett sånt stort Batmanfan så överdriver fan inte. Det är den bästa filmen jag sett i alla fall, helt SJUK!

Eftersom vädret var gudomligt igår och idag så har jag såklart badat och solat. ÄNTLIGEN får vi lite riktig sommar här, i alla fall i några dagar. Igår efter jobbet drog jag till Garddis där jag mötte upp Jenny. Vi träffade även Donia där och några fler. Det var inte varmt i vattnet kan jag säga, men vi badade ändå! På kvällen blev det att träffa Sara B som jag inte träffat på länge. Blev en lång efterlängtad catch up med henne med mys på bryggan hela kvällen.

Idag har det vart skit bra väder igen så efter jobbet blev det badhuset (som jag för övrigt inte vart på på flera år haha) med min saknade Vilma. Blev en del sol och bad så fick stressa hem sen för att fixa mig till bion.

Blev även en bra dag i tisdags i bästa Göteborg med Linnea. Åt god mat, kollade i affärer och njöt av det fina vädret som kom även då. Köpte med oss massa godis hem från en as stor godisbutik där också, hur gött?! Träffade Maria och Mikaela där också helt random, ALLTID KUL!

Nu blir det fan sängen. Upp tidigt för jobb imorgon och efter jobbet blir det att bada. Blir troligtvis Nordkroken med min kära papi. Lite far och dotter tid, hehe. ♥


Christian Bale är så fruktansvärt HET!


Och även denna polisen som är med i filmen!!

Här kommer lite bilder från Götet också:

Min söta Linnea



Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0