Snööö!

Hej bloggen!

Vaknade ett idag, lite tidigare än vanligt i alla fall, haha. Gick upp då och åt en stor god frukost med risgrynsgröt och rostat bröd. Sen tog jag en dusch och sen drog jag till Evelina. Vi chillade lite först och sen tog vi bussen för att äta pizza i stan. Skit gott var det! Och så har det ju börjat snöa idag också, är så jävla glad över det!! Älskar snön, men det är synd att den kom nu och inte till jul och nyår dock. Men nu har den kommit så imorgon blir det att åka pulka, självklart! :D När jag kom hem från stan blev det att äta upp pepparkakshuset och har även ätit lussekatt, pepparkakor och druckit julmust ikväll och nu lyssnar jag på julmusik till, haha. Julen är liksom över för mer än två veckor sedan och här sitter jag på det sättet, men fick sån julstämning när snön kom så var bara tvungen. Älskar man julen så gör man! Längtar till nästa jul, haha, fast nu ser jag fan fram emot sommaren som fan!

Nu ska jag stänga av julmusiken och gå och lägga mig. Ska nog läsa i en bok jag fick i julklapp lite. Imorgon börjar allvaret, gå upp tidigt och allt det dära. Då är jullovet slut men har praktik imorgon och sex veckor framåt så har faktiskt sovmorgon till tolv, underbart! Hoppas jag somnar snabbt ikväll och vaknar upp någorlunda pigg imorgon, lär jag inte göra men, haha.. Godnatt! ♥

Lite bilder från julen:


Julaftons kväll, hade fått iPhonen då så det är bara bilder från kvällen


Johanna och jag hos Emelie och Hampus på kvällen


Mami och jag


Jag och Beccis


Juldagen, bästa Ensam hemma gick på tvn!


Våran julgran


Mamma hade fullt upp med att göra så att vi blev nöjda med våra julklappar på Julafton så hon glömde öppna sina. Hon öppnade dom dagen efter istället, haha så söt världen bästa! ♥


Hade klänning på Juldagen


Drog till Evelina en sväng på kvällen


På Annandag jul kom broder med familj på besök


Jag och lilla Mille, haha snygga eller?!


Min Julia och jag ♥






Hade kul med såpbubblor, hehe, vad gör man inte för barnen ;););)

På kvällen på Annandag jul åkte Timy och resten vidare och jag drog till Upphärad till Emma och fler! Riktigt bra jul var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0