Stan med mami

Tjooo!

Sitter här och har precis druckit upp min smooothie som jag gjorde till igårkväll också. Gött som fan är det! Vaknade tolv idag och gjorde en aaas god juice till frukost också. Rebecca var nyss här en stund och nu blir det stan med mamma. Ska köpa en present till min vän Hampus som fyller 16 år idag. Grattis till honom! ♥

I torsdags blev det ju tidigt på jobbet och när jag kom hem gjorde jag lite saker innan det bar av till gymmet med Evelina. Gött som fan och när jag kom hem blev det att kolla Biggest Loser och Lilla Sjöjungfrun två, haha. Som sagt, älskar Disneyfilmer! Igår började jag sju, tidigaste jag någonsin har börjat, fyfan vad jobbigt det var, eller det gick rätt okej faktiskt, haha. Skulle slutat ett men fick sluta typ tolv. Lite senare var det fotbollscup som gällde, Scandic Swania Cup. Vi förlorade första matchen, vann andra och förlorade tredje så det gick ju sådär. Vet inte vad det var med oss, men så är det ibland. Efter vi hade spelat klart var jag kvar med Jenny och fler och kollade till halv tio. Väl hemma kollade jag bästa Rocky 5 på tvn och sånt där.

Nu ska vi åka, ha en bra lördag. Kram! ♥


Min gose katt, haha, ni ska se hur hon ligger nu, helt cp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0