New Years Eve

Tjenare!

Kom hem från Daniella för ett tag sen. Jag sov där inatt, vaknade två idag, haha. Igår tillbringade jag dagen med henne med fika på stan, bio - New Years Eve, som var skitbra, och ännu mera film på kvällen med pizza, innan vi gick och la oss. Riktigt härlig dag med den tjejen!
I måndags var jag på Överby med Jenny och kollade in rea-på-rean. Fanns en del snyggt och fick med mig lite grejer hem. Ett par byxor, trosor och en transparent skjorta. Sen på kvällen drog jag till Evelina för en myskväll. Go dag det med!

Nu ska vi se vad jag hittar på fram tills klockan sex då det är spelarmöte med mitt fotbollslag och damlaget. Vi ska snacka om hur träningarna osv. blir detta året. Men ni får ha en bra dag, kram! ♥


Jag och Danni igår på bion, vi hade världens VIP platser, haha


Det var så himla bra skådisar med i filmen, som gjorde den ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0