Jullovet!

Kom hem från Sofia ganska nyss. Spenderade kvällen där med henne och Eve framför filmen Australia som gick på tvn. Riktigt mysig kväll! Kollar lite på tv nu och ska snart lägga mig. Måste försöka vända tillbaka dygnet lite, haha, lycka till med det typ! Är i alla fall ledig imorgon, studiedag tror jag, så kan sova ut igen i alla fall. Sen på tisdag börjar sex veckors praktik. Både jobbigt och skönt. Kommer få jobba helger och kvällar som är mindre skönt men kommer istället vara ledig mitt i veckan och så slipper jag allt plugg i sex veckor, hur skönt?!

Nu ska jag kolla klart nåt bra program på nian och sen lägga mig. Godnatt! ♥

Förövrigt har jag haft ett väldigt bra jullov också! Jag har dock lagt mig sent och vaknat sent, men det är mer nu i slutet av lovet, men annars har jag gjort väldigt mycket. Jag har träffat mycket folk, shoppat, fikat och haft det så jävla kul och mycket mer så det kunde inte ha blivit bättre. Blev jätteglad för mina julklappar och Jul och Nyår var sjukt bra, så Tack alla som har gjort det här lovet till ett grymt jullov! ♥


En kväll hos Beccis, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0