Jobb, jobb, jobb

Hallå hallå!

Är så jävla trött nu trots mycket sömn på nätterna. Det är praktiken som tar på mina krafter, haha, man är fan helt död när man kommer hem, orkar inte göra mycket. Men jobbade kvällen både igår och idag så man hinner inte göra mycket när man kommer hem, blir att äta och kolla lite tv och sånt då. Följer ju Sveriges Mästerkock på tvn och en som bor på äldreboendet jag jobbar på, hennes barnbarn är med i det, han från Trollhättan. Lite coolt ännaaa!

Nu blir det att lägga sig, blir tidig läggning ikväll för imorgon har jag inte sovmorgon som de senaste dagarna, börjar istället halv åtta då, men slutar dock fyra, så det är gött. Ska kolla Lilla Sjöjungfrun som jag inte hann se klart igår, hehee, bästa! Har fått världens sug efter Disneyfilmer det senaste! Jajaaa, godnatt på er!




Haha, domarna är la för goa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0