GLADIATORERNA!

Tjeeenare bloggen!

Igår sov jag hos Hampus som sagt, och vi vaknade klockan två. Tur att man har kompisar som sover lika länge, haha. Sen drog jag hem och duschade och fixade mig och sen följde jag med till rese. På kvällen blev det Gladiatorerna som har börjat igen, med Jenny och Evelina. Fyfaaaan vad grymt det programmet är alltså! Älskar det och det är ju så jävla snygga killar med, dööör! Sen helt spontant drog jag till Danni typ ett på natten och sov där, tack bästa! ♥

Vaknade runt ett hos henne idag och käkade frukost och kollade tv och sånt där. Nu är jag hos Eve och laddar min mobil, haha. Hon äter nu och sen ska vi dra ut på en promenix. Måste få luft känner jag! Ha en bra söndag, kramar!

Toro är så jääävla snygg, lätt hetaste gladiatorn

Dock älskar jag Hero, min favvooo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0