Brandstationen

Heeej!

Har haft jätteroliga dagar på brandstationen igår och jag idag, verkligen min grej det där, haha! Nemen har imorgon kvar också, fast då ska vi bada, åka till polisen och till NÄL så blir ingen brandstation imorgon. Igår var det träning på kvällen också, som var ganska jobbig men kul, och så hade vi fysträning imorses på brandstationen, tror ni jag har träningsverk nu eller? Svar JA! Fyfan alltså.. Har vart hos Eve idag också och haft det gött, kollade på Sveriges Mästerkock där också. Synd att han från Trollhättan åkte ut..

Nu ska jag nog ta och lägga mig, var skit trött förut, dock inte nu men det kommer väl. Ska upp tidigt imorgon också. Puss! ♥




Ååh, en god smoothie förra veckan. Kan ju va bland det godaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0