Varning! Långt text igen, som vanligt..

Heeej bloggen! Har inte bloggat på en vecka nu tror jag, skäms på mig! Nej, men jag har verkligen inte orkat eller haft lust helt enkelt. Och jag har verkligen inte lust nu när det cpar för mig på blogg.se också. I måndags var jag ledig och eftersom att jag skulle jobba kvällen på tisdagen, så att jag inte kunde fira Alla Hjärtans Dag, så gjorde jag det lite lätt genom att baka en kladdkaka till familjen. Den blev jättegod, men sen på tisdagen på jobbet blev det ännu mera bak med bästa Donja på jobbet, haha, så skön är hon. Kärleksmums blev det och jag fick med mig massa hem som jag åt hela kvällen sen när jag kom hem. Kollade även på Grammisgalan på kvällen också, helt okej var det. I onsdags blev det inte mycket gjort för jobb på kvällen igen men i torsdags jobbade jag dag, så på kvällen drog jag till Maria för en myskväll. Sen var det dags för sista dagen på praktiken i fredags, slutade faktiskt ett då, riktigt skönt. Hade lagt mig sent dagen innan så var sjukt trött när jag skulle gå upp, men var skit energisk på jobbet, haha, gött det. Så det var en go dag på praktiken och jag hade bakat en kladdkaka som jag bjöd dom på. När jag slutade tog jag bussen med Edin till stan och så blev det kinabuffé med syster och Polley, riktigt gott! Sen överraskade mamma genom att komma till hennes jobb, haha. Och sen drog jag ut till stan igen för att handla med mamma och pappa, sen åkte vi hem, och så åkte jag till stan igen, med bara pappa, för att köpa present till mamma, så det blev flera rundor dit, haha, var fett trött sen alltså. På kvällen drog jag till min lilla Eve och hade mys. Igår, lördag, vaknade jag verkligen upp på fel sida. Var fan sur ´hela dagen, vet inte varför. Men sov ut i alla fall och drog sen till stan för att köpa lite grejer. Hittade fan ett par grymma byxor på rean, för 50 spänn, hur bra?!?!? Tog sen bussen till Eve och var med henne och Sofia en stund. Vi kollade på Whitney Houstons begravning som sändes på tvn igår, så himla fin! Älskade Kevin Costners tal. De har ju en väldigt speciell relation, som utvecklades mest genom filmen The Bodyguard som de spelade in tillsammans. När jag kom hem mådde jag fan inte bra. Mådde illa och hade ont i magen så jag var bara hemma hela kvällen. Drog dock till Jätten för en promenix och hemma var min goa moster på besök så det blev en go kväll framför Melodifestivalen. Och SEN, kom ju det bästa av allt. The Bodyguard gick på tvn. Har fan väntat hela veckan på den. Det är den bästa och finaste filmen jag någonsin har sett, tröttnar aldrig på den! Whitney Houston är så fin i filmen och Kevin Costner är så sjukt snygg, och deras kärlek i filmen alltså, den är så vacker. Haha, dör åt mig själv, hur låter jag, men menar de verkligen. Och i slutet av filmen, när Whitney springer till honom och "I will always love you" spelas upp, då går det fan inte att hålla tårarna tillbaka. Förr grät jag till filmen för att det var så fint, men nu grät jag mest för att hon har dött, för att hon inte finns längre. Lipade resten av den kvällen och lyssnade på henne i flera timmar och kollade musikvideor. Hennes musik och röst och hela hon slår allt! Idag vaknade jag ganska tidigt faktiskt, och har ätit frukost och sånt nu. Ska ta en dusch och sen gå ut lite med Jenny och Evelina. Det är härligt väder ute nu så! Bloggar mer senare, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0