TV-program

Hej bloggen! Som de senaste dagarna cpar det fortfarande för mig att blogga, antagligen för att jag har bloggat från mobilen, så ni får nöja er utan bild nu. Har i alla fall jobbat måndag, tisdag och onsdag och imorgon är jag ledig. Jobbade kväll igår och i måndags så har inte gjort nåt speciellt dom dagarna. Idag har jag i alla fall träffat barndomsvännen Linnea. Så himla kul att träffa henne då vi har pratat om det hur länge som helst. Riktigt härlig kväll blev det. När jag kom hem var det Sveriges Mästerkock och sen har jag kollat på Fuskbyggarna och Kniven mot strupen också. Fastande här framför tvn, känner att jag inte mår så bra nu. Har ont i halsen och är lite tät så det är nog något på gång. FAN, det är verkligen inte läge att bli sjuk nu, snälla Gud, håll mig frisk! Nu är jag så himla trött, mest för att jag mår sådär, så nu blir det snart sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0