Sunny day

Hej bloggen! Det var en go tripp till Göteborg igår! Hittade en del snyggt men köpte inget, har knappt några pengar just nu, haha. Och ska börja spara också så får ta det lugnt med pengarna. Sara fick en del köpt i alla fall! Vi kom hem runt halv nio och jag träffade faktiskt Daniella en stund på kvällen också, med lite filmmys, aldrig fel! Och idag då, så har det återigen varit fint väder, som de senaste dagarna. Riktigt härligt, det vill man ju utnyttja, så jag drog med Sara och kollade en FCT-match och lite på mitt eget lag, och träffade annat skönt folk där. När jag kom hem blev det jättegod mat som syster lagat också. Och nu ikväääll, så har vi ju självklart kollat på sista deltävligen av Melodifestivalen! Det var la sådär ikväll. Men tillbringade kvällen hos Maria med Jenny och Evelina i alla fall, med en massa gott, som ni ser på bilden, hehe. Stannade där länge tills det var dags att dra hem. Nu blir det nog snart sovdags. Sista sovmorgonen imorgon innan skolan börjar igen, eller har sovmorgon på måndag med men, haha. Men i alla fall, godnatt och sovgott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0