Let's go to the old folks home

Helloo! Slutade halv två från praktiken idag, riktigt gött när man började sju. Mötte syster och Emelie på bussen också så behövde inte åka själv. När jag kom hem ringde jag till New Place för att boka bord tills imorgon. Då ska nämligen jag och mina gamla klasskompisar, bara tjejerna, äta ute. Ska bli skit kul! Plus att jag är ledig imorgon och hela helgen, jobbade ju förra så. Riktigt skönt! Snart blir det även att åka till n3 för att testa på en kör som jag blev inbjuden i. Är inte så intresserad men ska testa. Missar fotbollsträningen då men det är ju bara för en gång, om jag nu inte fortsätter. Igår var jag på gymmet med Evelina. Slutade halv fyra från praktiken då och gymmade på kvällen. Var gött att får röra lite på sig. I tisdags hade jag också träning men kunde inte träna för en förkylning/feber var på väg. Men det var bara över tisdagen det kändes så så sen var det back on track. Härligt ändå! I tisdags fick jag istället ta det lugnt. Kollade film då, klassikern "En officer och en gentleman", med Richard Gere i, med Sofia, Polley och mamma. Så himla bra film, tröttnar aldrig på den. Mitt ointressanta liv alltså.. Haha, men läs inte om ni inte vill som sagt. Puss och kram dudeees! UPDATE: JAG KAN INTE LÄGGA UPP BILDER ELLER GÖRA TJOCK TEXT ELLER NÅGOT? Och inte heller göra nya rader. Fuck. Är det för att jag har bloggat med blogg.se i mobilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0