Helgen

Haha, sofia och polley förra helgen. Hej bloggen! Jätte tråkigt att blogga nu när det inte går att göra något med texten osv. Vet inte vad som har hänt? Men men, har haft en mysig helg i alla fall. I fredags åt jag jag ute med tjejerna på New Place, vilket var jättemysigt och trevligt. Kul och se och träffa alla igen! Var även på Överby med pappa på dagen också. Igår var jag på stan med Jenny och kollade runt lite och tog en fika. Träffade gött folk där också. Hemma blev det trerättersmiddag som Sofia hade gjort. Riktigt jävla gött! Sen drog jag och Jenny en sväng till Jätten och sen hem för att kolla Melodifestivalen. Fan vad bra det var igår eller. OCH JÄVLAR, vad jag älskar Loreen, hon är så jävla bra! Låten var grym och hennes röst alltså!!!! Om inte hon vinner börjar jag fan lipa, haha. Idag får jag se vad som händer. Har i alla fall ätit frukost för ett tag sen och ska kanske träffa Eve senare. Ha det bra så länge, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0