Grattis i efterskott världens bästa mamma!

Hallå! Eftersom mamma fyllde år igår så blev det en bild på henne från idag, hehe. Igår vaknade jag upp hos Maria och vi degade mest hela morgonen, kollade Desperate Housewives osv. Riktigt grym kväll med henne i söndags! Sen så firade vi ju såklart mamma igår, moster kom hit också. Sofia lagade god mat och mamma gjorde en jättegod tårta, och på kvällen blev det självklart BB med Sofia och Polley. Go måndag helt enkelt! Idag började jag dagen med att åka skridskor med Jenny på Slättbergsbanan. Skit kul verkligen, haha, gotta love it! Så drack vi kaffe och varm oboy och sånt där som hör till. Sen blev det direkt till Hunneberg med familjen och Polley och grilla korv och sånt mysigt, haha, helt spontant sådär. Men det passade bra idag eftersom det har vart soligt och fint. Sen blev det direkt till Grästorp och fixa lite, köpte bland annat semla som jag såklart har ätit idag på Fettisdagen! Gott var det, och nu är jag äntligen hemma men ska dra igen, till Vänersborg, för nu är det dags för bio med Daniella, haha, fullt upp idag, men det är kul! En gång i Phuket blir det, har hört att den är riktigt rolig! Ha en bra tisdagskväll ni också, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0