Första skoldagen

Jag och mina flickor någon solig dag. Hejsan! Igår var det återigen fint väder så jag var ute och gick lite med Eve. Innan det åt jag en stor god frukost med bästa mami. Senare träffade jag även Rebecca och Hampus och vi var ute och gjorde en massa grejer som vi gjorde förr när vi var mindre, haha, så töntiga. Men härliga minnen man har! På kvällen blev det Big Brother live och det var fan värt att Juliana åkte ut. Hon utmärkte ju sig knappt. Idag började skolan igen, jobbigt säger jag bara.. Hade velat ha praktik igen, fan vad skönt det var ändå. Men vi hade i alla fall sovmorgon till tjuvo över tolv idag så det var gött. Och ibland är det ganska kul med skolan, det jobbiga är ju att man måste plugga, haha. Hade bara en lektion och sen drog jag hem en snabbis för att värma mig. Drog sen till Överby med barndomsvännen Linnea och kollade lite. Sen var det solosång som gällde och nu har jag pluggat för första gången på länge, eller i alla fall skrivit klart en uppgift. Ikväll hade jag gärna kollat på Big Brother men får se hur det blir med det, är så sjukt trött och ska upp tidigt imorgon så känns mer värt att sova. Imorgon blir det i alla fall badhuset med skolan, fuck it, hatar det. Men det är bara att bita ihop och visa fettet flöda, WOHO! Vi hörs nog imorgon, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0