Jul, jul, stråååålande jul!

Hallå!

Det blir inte flitigt på bloggfronten just nu och en tid framöver, har så himla mycket plugg just nu så känns som man knappt hinner med något på vardagarna i alla fall. Men försöker prioritera så man hinner med annat också, måste ju hinna njuta av julen! ;) Har inte gjort mycket speciellt denna veckan förutom plugg då jag hade prov igår. Hade dock bara en lektion både igår och idag så det var skönt. Ska ha en lektion imorgon med, hihi, slutar alltså kvart i tio! Har även köpt en ny säng i veckan så nu är mitt rum i princip klart, äntligen!
Idag har jag haft solosång och kollat på massa Trolltider och druckit varm choklad.

Och just det, i söndags var det ju första advent och snön hade kommit lagom tills dess. Fyfan vad jag mår bra och blir glad av snö, det är verkligen det bästa jag vet!! Hela veckan har det snöat massor :):):)

Snart blir det julfilm med Sofia och Daniel. Hoppas vi hörs imorgon, annars får ni ha en grym helg och en mysig andra advent på söndag! =)♥

Bilder: Hade en väldigt mysig helg i alla fall. På fredagen var det ju som sagt Ikea och sen mys med Maria med julfilm och annat på kvällen. På lördagen var det Skandinavium som gällde för att se hockey, och Frölunda vann ju såklart ;) Grymt! På söndagen gick jag upp tidigt och fick världens godaste julfrukost av mami, risgrynsgröt ♥ Sen var jag söt och följde med mami på adventsgudstjänst haha, mysigt ändå. Sen blev det stan för julskyltningen och julshopping med mamma. Resten av dagen blev det massa adventsmys med pepparkakspannacotta som avslutning på kvälla! ;) Mycket utsökt! ◊♠√Ξ Som ni hör är jag helt galen i julen, den bästa tiden på åreeeet!! ♥♥ Mycket mys denna helg haha. Just det, julkalenderna har ju börjat också. Jag tycker den är as bra, jag gillar bannemej skådespelarna och det bästa är ju att det är samma slott, samma spöken och samma musik som i första Greveholm. Bäst!


Glad efter vinst!


X-factor var tydligen i femmanhuset i lördags så blev att lyssna på de medverkande där. Grymma JEM här, och kolla Oscar till vänster i hörnet, haha!


Godaste rocky-road kakan på Starbucks, fan vad god den var! Testa deras Gingerbread latte också, 5 av 5 toasts!


Sötan



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0