Regn

Tjena!

Sitter i skolan nu och har precis slutat. Väntar på att det ska sluta regna med Emma, så att jag kan cykla hem..
Det har varit en chill vecka med aktiviteter i skolan än så länge, go start! Men imorgon börjar allvaret igen, läsning enligt schema!

I måndags började jag ju sent så fick sovmorgon då, sen efter skolan fixa jag lite saker i stan och senare blev det att kolla FCT-match med Jenny. Riktigt bra och underhållande match!!
Igår efter skolan, slutade typ halv två, drog jag hem ett tag och käka osv, sen träffade jag Linnea. Vi kollade på otecknade Peter Pan, var skit längesen jag såg den, så himla bra egentligen, haha :D mot kvällen träffade jag Eve också!

Idag blir det troligtvis en pw med Maria, om vädret tillåter. Annars får vi se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0