Good morning sunday!

Godmorgon bloggen!

Ligger i sängen nu och väntar på att Evelainen ska vakna. Vi la oss väldigt sent inatt, gick ju så mycket bra filmer på TVn igår! Hon sov här inatt, hade en jättemysig kväll igår med Eve och Josse hemma hos mig. Det blev pizzamys och annat, go lördag! Var även ute och sprang ett pass med Josse igår på morgonen, härligt!

I fredags hade jag filmmys med mina bästa tjejer hos Jenny också, mycket mys denna helgen hehe! Kärlek till dom! <3

I torsdags kom Jenny hit en sväng efter att jag hade fixat lite grejer efter skolan och i onsdags efter skolan, när det regnade så, drog jag till Maria för ännu mera mys i regnet. Perfekt en sån dag!

Det var lite om min vecka sen senast jag bloggade!


Kommentarer
Postat av: josefin kallunki

hahahhaha, vad ful!!! men älskar dig babe <3

Svar: haahha snygg annars!! love uuu <3
jennnyys.blogg.se

2012-09-04 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0