Bra avslut!

Hejhejhej!

Sitter här hemma i soffan framför Sex and the city-filmen som går på tv11 nu, och kollar igenom bilder från sommaren + lyssnar på en massa sommarmusik, haha.  Försöker ladda lite inför skolan imorgon. Har alltid värsta ångest inför skolstarten men tycker inte det är så farligt att börja nu, lite ångest dock haha.. Har haft en riktigt bra sommar i alla fall, trots det dåliga vädret. Det blir vad man gör det till liksom, har gjort roliga saker ändå. Kanske kommer ett sommarinlägg någon dag med bilder från sommaren, får se på det. Denna sommaren har som sagt varit jävligt bra ändå, tack alla som har gjort den så grym!

För övrigt, igår blev det grillat och fest i Grästorp hos Danne med härligt folk. Blev dock en hyffsat tidig kväll igår eftersom jag skulle upp lite tidigare idag. Idag blev det Göteborg med Josse för att kolla in kulturkalaset lite och framförallt för att se RIX FM-festivalen. Den var riktigt jävla bra, så himla bra artister och bra uppträdanden. Underhållande till tusen! Det var perfekt väder också, så kunde inte avslutat detta sommarlovet på nåt bättre sätt!

Nu borde jag nog komma i säng eftersom det är skola imorgon. Dock börjar jag tjugo över ett så har ju sovmorgon, underbart!


Mmmm, svenska stora blåbär, HUR GOTT?!


Ny snygg ring jag köpte för ett tag sedan


PEACE


Jag igår

Internet cpar nu som vanligt så kan inte ladda upp fler bilder just nu, kommer nog imorrn från Rix FM-festivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0