Allmänt

Godkväll!

Sitter just nu och kollar på tv, Mona-Lisas leende var precis på nian, såg dock inte hela. Annars idag har jag vart ute och sprungit (riktigt långt så jag knappt kan gå, haha), fikat med Josse på Strandgatan och vart med min saknade Jenny som har vart på Gotland i en vecka, och Eve också. Vi åt massa vinbär i Eves trädgård haha, standard på sommaren! Det har varit en riktigt skön sommarkväll faktiskt, solen sken lite då och då och det har vart varmt ända in på senkvällen. Shorts hela kvälla vettu!

Några bilder från 20-årsfesten förra helgen:



 
Sen på söndagen, bakis som man var, fick jag spontaniden att dra till Halmstad och hälsa på mina bröder så jag tog första bästa tåg dit. Eller spontanide var det inte, skulle ändå åkt dit nån dag hade jag bestämt men visste inte när. Från söndag till onsdag stannade jag där! Vi badade på badhuset, åt god mat, gick på stan, grillade och lite andra grejer och bara hade det gött! Älskar den staden alltså, särskilt på sommaren!

Haha, så fula. Julia och jag


Världens sötaste Mille ♥


Kubb i det fina vädret. Sofia och Polley kom också ner en sväng! Här har vi Polley, bror and the kidzz


Fisketime i Nissan


Thailändsk buffe, UNDERBART GOTT!


Bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0