Härliga lördagar!

Hallå där!

Idag är det en riktigt härlig dag! Kan man inte alltid tänka så, haha. Man borde verkligen uppskatta varje dag och att man faktiskt lever. Känns som jag ska dö nu bara för jag skrev det men det är faktiskt så.

Började dagen med en ordentlig löptur, på 1 mil! Tänkte inte alls springa så långt först men det kändes så bra så jag fortsatte. Så himla skönt och efter det blev det en stor och god frukost!
Nu har jag kommit hem från stan för en stund sedan också. Var där med Evelina och vi gick runt lite i Oden och satte oss på Bryggan i det fina vädret. Vi gick också in i en butik där de säljer jättebilliga grejer, 10 kronor styck för en film, så självklart köpte jag, två stycken. =)

Nu ska jag äta mat och ikväll ska jag troligtvis umgås med Linnea. Ha en bra lördag hörrni! =) ♥


Min fina vän, love u!

Kommentarer
Postat av: evelina

bästaaaa! <3

2012-04-22 @ 12:34:29
URL: http://evelinaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0