Överby

Haaaj!

Drog till Eve en stund igår också, där Josse var, och vi kollade på film och sånt där. Sen drog jag hem till Becca igen för att sova där. Go fredag!

Idag drog jag och Rebecca tidigt till Överby för hon ska iväg snart. Vi drog runt elva och var där och kollade runt lite. Jag köpte fan en sån där önskepåse på Glitter som man gjorde när man var yngre, HAHA, fick en del bra grejer i alla fall ;) Senare blir det en sväng ner till stan med Eve och kanske fler, för att kolla Trolldagar och annat.

Ha en bra lördag! =)


Emelie och jag i skolan i veckan, haha.. Har inga andra bilder än cambilder på den nya datorn så får bli en del av de som sagt

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH fyfan va söt!

2011-09-24 @ 16:23:51
URL: http://jennysareborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0