Oavgjord match

Hallå där!

Gick ju som sagt upp tidigt idag, eller aa, åtta. Var faktiskt inte så trött, så det var skönt! Drog mig iväg till Stip och där väntades fotografering. Blev verkligen inte nöjd med bilderna, men nu är det som det är. Kunde ju liksom inte bett om att få ta nya bilder hela tiden, haha. Sen var det dags för match och vi spelade skit bra verkligen! Vi kämpade på hela matchen och vi gjorde två mål, så vi ledde först, men sen när vi blev lite tröttare fick Gauthiod också in två mål.. Så det var lite surt, men vi spelade grymt bra tycker jag i alla fall!

Sen har jag kollat lite på Friidrotts-VM (gött att Bolt vann 200-metersloppet, men det var väl självklart ;)), vart med när systern övningskört och vart på Jätten med Evelina. Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Det blir hemmagjord pizza, underbaaart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0