Halmstad - Dop

Hallå bloggen!

Har anlänt till Halmstad nu. Drog hit ikväll och ska vara här hela helgen, för imorgon har nämligen min bror Timy dop för sitt minsta barn. Mille ska han heta!

Varför jag drog hit så sent och inte med resten av familjen tidigare var för att ikväll, eller mer efter skolan, var det Insparken. Alla ettor på Nisse blir nollade och får göra en massa olika, roliga och äckliga grejer. Haha, det värsta var när jag doppade huvudet i surströmming blandat med kaviar, tomatpuré, bönor, kattmat och lite mer sånt där. Jag luktade värre än skit när jag kom hem och ni skulle sett hur man såg ut! Det var bara att skynda sig in i duschen för att sedan åka med kvart över nio tåget. Riktigt minnesvärd kväll, skit kul verkligen!

Nu är jag riktigt trött. Ska upp rätt så tidigt imorgon också så nu lägger jag mig. Natti ♥


Sååå fin bild på lilla Mille! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0