As usual

Hello!

Har varit i skolan idag, började ju senare och efter skolan käka jag o.s.v. Sen var det dags för träning, och det var sjukt lerigt, men jävligt kul, haha. Har kollat på Robinson ikväll också. Nu ska jag lägga mig, är redigt trött! Godnatt =)








Eftersom jag blev jäääkligt sugen på melon nu så får ni ett par bilder på det. Har en i kylen nu som jag ska äta imorgon, hehe. Seriöst, varför fotar jag varenda gång jag äter melon? Hahaha, men det blir rätt kul och räkna alla kort i slutändan, och det här är bara denna veckan och helgen.. Finns bara en sak och säga: Jag älskar melon! (och frukt över huvudtaget märker man ju eftersom jag lägger upp massa bilder på det och går ut och pallar plommon, vinbär och äpplen typ varje dag, haha. Så jävla körd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0