Solo

Hallå där!

Idag har jag haft fullt upp. Först var det skola och direkt efter skolan fick jag skynda mig att äta och sen drog jag till n3. Där skulle jag öva inför uppträdet jag gjorde ikväll. Jag och några andra tjejer uppträdde solo med varsin låt, med ett band. Det var riktigt kul och det gick faktiskt bra! Jag sjöng Summer of 69 med Bryan Adams, riktigt bra låt tycker jag.

Nu har jag precis kollat klart på Desperate Housewives och ska gå och lägga mig. Kramar! ♥


Har inga nya bilder nu eftersom mobilen är på lagning så här är en bild från ljusfestivalen, HAHA. Det var den bästa bilden, hade väl inte så bra balans just den kvällen, men har några bättre på kameran som mamma och pappa tog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0