Per Gessle

Åååh, jag tryckte nyss på en länk på facebook och fick upp låten "Tuffa tider" med Per Gessle/Gyllene Tider. Jag älskade verkligen Per Gessle och Gyllene Tider när jag var liten, haha. Lyssnade på de as mycket, go smak jag hade. Men deras låtar är så jävla goa och dom påminner så mycket om sommaren. Gessle bor ju i Halmstad och jag är alltid där på sommaren, och så tycker jag att dom flesta av deras texter tillhör sommaren. Hans röst är också riktigt go. Och deras gamla låtar som "Sommartider" och "Jag går och fiskar" och när han var med i Roxette med Marie Fredriksson, det är ju de bästa av de bästa låtarna! Lyssnar på de nu och saknar sommaren och dom gamla somrarna något sjukt! ♥




Hahaha, kolla hur dom såg ut, Gessle iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0