Klassträff

Hej!

Tänkte bara berätta lite om gårdagen på STIP, avslutningen. Det var sjukt kul och mysigt med de bästa tjejerna! Vi spelade spel, åt masssssa god mat och efterrätter, godis, spelade ännu mer spel, satt och snackade och bara umgicks. Somnade efter halv fyra någon gång så har vart hyffsat trött idag. Men det blev en riktigt lyckad kväll!

Åkte hem runt halv tolv idag och sen väl hemma fixade jag lite grejer, duschade, åt osv. och sen bar det av till Sara L där det var klassträff, med den gamla klassen. Det var rätt lamt i början, men sen blev det roligare, så det var bra! Kom hem för bara ett litet tag sen, det var roligast i slutet, sjöng massa singstar och sånt där, haha.

Nu blir det sängen, får se vad jag hittar på imorgon! =) ♥

Och förresten.. Har pyntat lite med Halloweenprylar här hemma nu, har änna firat lite Halloween denna helgen, men nästa helg blir det kanske Halloweenfest, hoppas på det! Jag firar både denna och nästa helg, men egentligen är ju den riktiga Halloween på måndag (i USA i alla fall) och Alla Helgons Dag är ju nästa lördag. Men jag kör på som jag alltid har gjort. ;) Så i alla fall: GLAD HALLOWEEN!


Med andra ord. Jag och Danni var grymma!






Fina tjejer!




Tacos till middag


Fina vikta servetter




Kladdkaka och marrängswiss till efterrätt, muuuuuuuums!


Twister! Har skit ont i ryggen idag efter det, haha


Godiiiiis


Halv tre på natten hittade vi detta hockeyspelet. Vi var ju bara tvungna att köra, haha. Linnea vann överlägset mot mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0