HÖSTLOV!

YEEEEEEEEES, ÄNTLIGEN HÖSTLOV!!!!!!!!!!!!!

FYFAN, vad jag har längtat till detta lovet alltså. Jag har varit så trött det senaste och har haft mycket plugg, så det kommer verkligen i rätt tid nu. Har inte så jättemycket planerat än så länge, vilket är väldigt skönt. Tar nog dagarna som de kommer.

Ikväll blir det avslutning med fotbollslaget. Vi ska äta, umgås och ha kul och sova över på STIP, det blir roligt! Förövrigt idag har jag varit i skolan och som vanligt slutade vi vid lunch (har ingen lektion efter lunch längre) men jag har ju franska så har världens håltimma emellan där. Det blev i alla fall käk och lite kik på stan med Emma, riktigt mätt blev jag. Vi åt buffé på Ät&Bar, GOTT SOM FAN! Så ska vi äta massa ikväll också, haha, kommer spy.

Vad jag vet som händer på lovet än så länge är att ikväll blir det avslutning, imorgon kanske vi ska ha klassträff, annars blir det käk med lite andra brudar, på måndag blir det Göteborg med mamma och Sofia, och på fredag ska jag också göra en sak. Sen får vi se vad som händer! :D

Nu ska jag packa lite och dra till Jätten med Jenny!


Yeeeeeeeeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0