Fotografering

Hejsan!

Kom ganska så nyss hem från att ha vart på jätten med Veronica. Innan det var jag på fotografering som jag fick skynda mig till efter skolan. Slutade fyra idag egentligen men fick sluta en kvart tidigare, blev hämtad av mamma direkt och fick dra hem och äta och fixa mig, och sedan iväg! Dagen i skolan känns så meningslös, jag har knappt gjort någonting känns det som, har bara gått runt, suttit vid datorn osv. Men har verkligen inte orkat jobba, haha.

Imorgon är vi i alla fall lediga pga inställda lektioner så det är sjukt gött! Jag har bara franska, mitt individuella val, men den börjar två så det är lugnt ändå. Nu ska jag få i mig nåt i magen, plugga lite franska och sen dra mig till träningen. Behöver inte tänka på att lägga mig tidigt idag i alla fall! :)




Har inga nya bilder på denna datorn just nu så det får bli rätt mycket cambilder, som det har vart ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0