Blågula drömmar

Hallå!

Jag och Jenny blev körda till Jätten igår av bästa Sara och köpte lite grejer. När jag kom hem myste jag ner mig i soffan med lite gott och OC istället för Grey's, har saknat OC som fan, bästa! Sen drog jag en stund till Veronica också. Var hemma runt kvart i tio.

Idag hade jag liiite, lite sovmorgon för att jag skulle till tandläkaren tjugo i nio. Det gick skit bra och sen drog jag till skolan där jag bara var lite mer än en timma, sen slutade vi. Gött som fan! Drog hem och åt snabbt och sen drog jag till Daniella där det blev mys med bra filmer. Väl hemma sedan följde jag med när Sofia övningskörde lite grann och nu har jag precis kollat klart på ett riktigt bra fotbollsprogram på tvåan, Blågula drömmar - Vägen till landslaget. Har följt det alla åtta avsnitt och det har varit riktigt bra som sagt! En del snygga killar där också, hehe ;).

Nu blir det sängen, är riktigt trött! Godnatt ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0