The bountyhunter

Hejsan!

Har haft en gör härlig torsdag! Sov ju som sagt väldigt länge då, sen drog jag till stan och mötte upp Emma. Vi käkade och gick runt lite. Vi köpte faktiskt en film som vi gick hem och tittade på sen, mys (filmen är rubriken). Sen följde jag med henne till stan där hon skulle ta bussen hem. Efter det drog jag hem snabbt och sen ut med Eve en stund. Vi drog sen till Ida där Kantola och Josse var och sen kom Roll. Go kväll säger jag bara!

Nu måste jag nog lägga mig, ska upp typ halv fyra inatt för att följa med till Landvetter. Fy helvete asså, haha, men det blir la gött! ;) Det var nog bra att jag fick tolv timmars sömn inatt, haha.


Ida när hon var liten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0